Home / במות לאירועים / האם ניתן לבצע השכרת במות לאירועים קטנים?

האם ניתן לבצע השכרת במות לאירועים קטנים?

השכרת במות לאירועים מתבצעת לרוב עבור מספר סוגים של אירועים: אירוע קטן  בינוני או אירוע גדול. כמובן שיש מגוון רחב של סיווגים אך לרוב כדאי להבין את סדר הגודל של האירוע על ידי כמה גורמים. ראשית, ניתן להבין בערך את סדר הגודל של האירוע בהתאם למספר האנשים שיש בו. אם מספר האנשים הוא עד כדי כמה עשרות אנשים לרוב יהיה מדובר באירוע קטן. אם האירוע יהיה כלול עם בין מאות לכמה אלפים, כנראה שמדובר באירוע גדול יותר הדורש במה גדולה יותר.

שנית, ניתן לבדוק את התאמת השכרת במות לאירועים בהתאם לתקציב האירוע. תקציב של כמה מאות עד אלפי שקלים לעתים בכלל לא יכלול במה מושכרת לעומת אירוע עם תקציב של בין כמה עשרות עד מאות אלפי שקלים שיכלול במה בסדר גודל בינוני. קיימים אירועי ענק כמו פסטיבלים או מסיבות דיג'יי גדולות שיכולות להגיע למיליוני אנשים ותקציבים של מאות מיליוני שקלים וכאן יש צורך בכמה במות גדולות ואף קבלת הצעת מחיר לפי מכרז. 

כאשר בוחרים לבצע השכרת במות לאירועים ניתן לאמוד את גודל האירוע בהתאם לסוג האירוע. חתונה למשל לרוב תכלול עמדה של חופה שהיא סוג של במה עם מדרגות ומסלול לחופה אשר דורשים גם כן הקמה של במה לעתים. ניתן גם לבצע את המסלול על משטח נמוך שהוא לא במה אך יהיה צורך במשטח יציב לשם כך.

השכרת במות לאירועים קטנים היא בהחלט אפשרית אך כדאי לשקול האם היא כדאית אל מול הספקים. חלק מהספקים יהיו כנים מספיק כדי לומר האם יש צורך בהקמה של במה או לא ולכן חשוב להיוועץ עם ספקים אמינים אשר חושבים באמת על טובתכם האישית כלקוחות שלהם. הרצון של חלק מהספקים יהיה למכור את הבמות או להשכיר אותן וזה לא בהכרח הדבר הכי כדאי מבין האפשרויות.

לרוב, כדאי להתייעץ עם חברות השכרת במות לאירועים לפני הרכישה של הבמה והגודל שלה. חברות אלו קיימים לרוב מספר רב של סוגי במות בהתאם לכל אירוע ולכן כדאי גם לשאול מתוך ניסיונם האישי האם השכרת הבמה מתאימה לגודל האירוע, אם בכלל.

כדאי לדעת שסוג האירוע מאוד משפיע לא רק על גודל הבמה אלא גם על הצורה של הבמה, הסוג והמבנה שלה. אירועים שהם יותר טקסיים כמו טקס סיום לימודים או טקס צבאי יכולים להסתכם רק בהקמת במה מלבנית גדולה. לעומת זאת, טקס חתונה יכלול מגוון של במות בהתאם לבקשותיהם של מפיקי החתונה.

לסיכום, השכרת במות לאירועים יכולה להיות כדאית אם היא לטווח קצר ועלותה משתלמת גם אם השימוש בה הוא לעתים רחוקות. כדאי לשכור את שירותיהם של משכירי במות ולהתייעץ איתם בנושא זה.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *