Home / Uncategorized / כיצד לבחור אינסטלטור מומחה ?

כיצד לבחור אינסטלטור מומחה ?

אינסטלטור הוא איש מקצוע העוסק בתחום של צינורות מים, מערכות ביוב וגם עבודות ביתיות כמו שיפוץ חדר אמבטיה, החלפת דוד שמש ועוד. 

מערכות המים בבית הן בעלות משימות רבה ולכן כאשר הן מתקלקלות חשוב להזמין אינסטלטור. ישנם אינסטלטורים שעובדים כחלק מחברה, באופן פרטי וכמו כן ישנם כאלו שעובדים בהיקפים גדולים כמו מערכות ביוב עירוניות. בכל מקרה חשוב לעבוד עם אינסטלטור מומחה אשר מבין היטב בתחום ויכול לטפל בבעיה. ישנם אינסטלטורים אשר מתמחים בתחום ספציפי ואותם ניתן להזמין בהתאם לבעיה או לתקלה.

לרוב מזמינים אינסטלטור עבור בעיות כמו נזילות. איתור נזילה לרוב נעשה על ידי אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות אשר על ידי טכנולוגיה מתקדמת הוא יכול לאתר את הנזילה מבלי לשבור את הקירות או הרצפות. כך למשל, אם מבחינים בקירות רטובים בבית, בחשבון מים מנופח או בעובש על הקיר, מזמינים אינסטלטור אשר ימצא את המקור לבעיה ויוכל לטפל בה. ראשית האינסטלטור לרוב יבין באיזו מערכת מדובר, ועל ידי שימוש במצלמה תרמית או בכלים אחרים, הוא יאתר את המקום בו יש תקלה בצינור. לעיתים מתקנים את הצינור ולעיתים מחליפים אותו בהתאם לבעיה.

בעיה נוספת שבגללה מזמינים אינסטלטור מומחה היא סתימות. סתימות בכיור לא מאפשרות להשתמש בו ולהזרים מים ולכן מדובר בבעיה שמצריכה לרוב איש מקצוע. כמו כן, גם החלפה של דודי שמש ותיקון שלהם נעשים על ידי אינסטלטור. לדוד שמש חלקים שונים אשר יכולים להתקלקל מאבנית או מהתיישנות ולעיתים יש צורך להחליף רק את החלק הרלוונטי או את כל הדוד. 

כיום ניתן למצוא גם אינסטלטור מומחה שמציע שירותים של שיפוץ חדרי אמבטיה. שיפוץ חדר אמבטיה כולל גם החלפה של צנרות ולכן נדרש אינסטלטור. אנשים רבים בוחרים לשפץ את חדר האמבטיה שלהם על מנת לשפר את המערכות בו, לחדש אותו ולעצב אותו באופן ייחודי.

כיום ניתן למצוא אינסטלטור מומחה בקלות באינטרנט. אינסטלטור לרוב יעבוד באופן עצמאי ולכן גם יתחזק אתר בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלו, אודות המחירים שהוא מציע, אזורי השירות בארץ ועוד. לרוב אינסטלטור יפרט באתר אודות עבודות מסוגים שונים כמו למשל החלפה של דודים, צינורות, טיפול בנזילה או סתימה ושיפוץ חדרי אמבטיה. כמו כן, ישנם אינסטלטורים שמציעים שירותים 24 שעות ובכך ניתן להזמין אותם גם בשבת או בלילה כאשר יש תקלה דחופה. מבחינת מחירים, כל אינסטלטור גובה מחירים מעט שונים בהתאם לגורמים רבים כמו השעה, מיקום העבודה, התקלה עצמה ועוד. ניתן לערוך השוואה בין מספר אינסטלטורים לפני שבוחרים עם מי לעבוד אבל חשוב לבחור אינסטלטור מומחה ואמין, אשר מציע מחירים הוגנים. כיום ניתן לקרוא באינטרנט רבות אודות הנושא ובכך להבין מה טווח המחירים שיש לשלם עבור עבודות אינסטלציה שונות.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *