Home / Uncategorized / מהו טיפול אנרגטי רגשי ?

מהו טיפול אנרגטי רגשי ?

טיפול אנרגטי רגשי הוא טיפול אשר פונה לרגש האדם, על ידי שיטות אנרגטיות. היום קיימים טיפולים רבים בתחום ההוליסטי והאנרגטי אשר מתאימים כל אחד לבעיות שונות. 

על פי העולם האנרגטי כל אדם עשוי מאנרגיות שונות ויש לו שבעה מרכזים אנרגטיים שנקראים גם צ'אקרות. כל מרכז כזה אחראי על משהו אחר וכך למשל צ'אקרת הבסיס אחראית על יציבות וביטחון פנימיים, צ'אקרה אחרת אחראית על רגשות וכן הלאה. במהלך החיים בעקבות מצבים ומקרים שונים, הצ'אקרות הללו יכולות להיחסם ומכאן נוצר חוסר באיזון הגופני והרגשי.

חסימות יכולות להיות תוצאה של רגשות שליליים למשל. וכדי לשחרר את החסימו האלו, קיימים טיפולים אנרגטיים רגשיים. טיפול אנרגטי רגשי לרוב מטרתו להעביר למטופל אנרגיה חדשה ולשחרר את החסמים.

ישנם סוגים שונים של טיפול אנרגטי רגשי ביניהם למשל הילינג. בטיפול הילינג המטפל מעביר למטופל אנרגיית חיים על מנת לטפל בבעיה שהוא מציג. תטא הילינג גם הוא סוג של טיפול אנרגטי המתחיל בשיחה, בה המטפל מאבחן את המקור לחסימה האנרגטית של המטופל. על מנת לעזור לו להתמודד עם הבעיה, הוא מלמד אותו להטמיע דפוסי מחשבה חדשים וכמו כן מעביר לו אנרגיה חדשה. סוגים נוספים של טיפול אנרגטי רגשי הוא טיפול ביו אנרגיה, רייקי וריפוי באמצעות תקשור.

טיפול אנרגטי רגשי הוא טיפול שמבוסס על שיטות אנרגטיות ומטרתו לטפל בבעיות שונות שמתחילות ברגש. אנשים רבים סובלים מבעיות כמו חוסר ביטחון עצמי, חרדות, כעסים, פחדים וגם בעיות גופניות כמו כאבים למשל. בעזרת טיפול אנרגטי ניתן לטפל בבעיות שונות במקורן ברגש ובאנרגיה.

טיפול אנרגטי רגשי מוצע על ידי מטפלים שונים שלרוב יציעו יותר מסוג אחד של טיפול. את סוג הטיפול ניתן לבחור לבד או להתייעץ עם מטפל אנרגטי לגבי הטיפול המתאים ביותר לפי הבעיה שאנחנו מציגים. כיוון שישנם מטפלים רבים העוסקים בתחום, חשוב לבחור מטפל מומלץ שיש עליו חוות דעת טובות ושהוא מקצועי ואמין. 

מטפל אנרגטי לרוב יעבוד באופן עצמאי או כחלק ממכון טיפולים. מטפלים שעובדים באופן עצמאי לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודותיהם, למה הם בחרו בתחום וכיצד הם משלבים אותו בחייהם. כמו כן, ניתן לקרוא אודות סוגי הטיפולים השונים שהם מציעים וגם להבין מה התהליך בכל טיפול ולמי הוא מתאים. מטפלים רבים גם יסבירו אודות התחום האנרגטי והבסיס שלו, כיצד הוא יכול לעזור ומה הקשר בין הרובד הפיזי לרגשי. באתר של מטפלים רבים אפשר לקרוא חוות דעת של מטופלים קודמים ולעיתים גם להתרשם מהמחירים. מחיר של טיפול אנרגטי רגשי משתנה בהתאם לסוג הטיפול, למטפל עצמו, לרמת הניסיון שלו בתחום, למשך הטיפול ועוד. ניתן לערוך השוואה מחירים על מנת להבין מה המחיר הממוצע של כל טיפול.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *