Home / יועצת זוגית / האם כדאי להתייעץ עם יועצת זוגית מומלצת כאשר מעוניינים לשפר את תחום הזוגיות?

האם כדאי להתייעץ עם יועצת זוגית מומלצת כאשר מעוניינים לשפר את תחום הזוגיות?

יועצים זוגיים למדו והוכשרו על מנת לייעץ לזוגות ומשפחות בתחום שרלוונטי כמעט לכל אדם. זוגיות יכולה לכלול קשיים, חוסר הסכמות או בעיות שונות ולעיתים הדרך לטפל בבעיות אלו היא לפנות לאיש מקצוע חיצוני שיכול להעניק כלים שונים לבני הזוג.

יועצת זוגית מומלצת כאשר מרגישים שלא מצליחים לפתור את הבעיות לבד אלא זקוקים לאיש מקצוע שיכוון וייעץ. בני זוג רבים בוחרים לפנות לייעוץ זוגי ביניהם כאלו שלא נשואים או שכן נשואים, כאלו שחיים שנים רבים יחד או תקופה קצרה, עם ילדים או בלי ילדים וכן הלאה. 

פגישה עם יועצת זוגית מומלצת לא רק בשביל לשפר את חיי הזוגיות אלא גם בתחומים אחרים. לזוגיות יש השפעה על תחומים רבים בחיים ולעיתים טיפול שיתחיל בזוגיות יכול להועיל גם לדברים אחרים. אנשים רבים אינם מצליחים למצוא זוגיות ואחרים אינם מצליחים להחזיק בה. אחרים מרגישים תחושות לא טובות בתוך מערכת היחסים, ריחוק רו בעיות עם המשפחה המורחבת. יועצים זוגיים יכולים לעזור במצבים האלו ולכוון את מי שמגיע לייעוץ, על ידי כלים שונים ומיומנויות שונות.

יעוץ זוגי הוא תהליך ארוך ובחירה נכונה של יועצת זוגית מומלצת על מנת להצליח בו. הייעוץ לרוב יכלול מספר מפגשים בהתאם לזוג ולהתמודדויות שלו. במהלך המפגשים מבינים יחד עם היועצת מה הבעיות בקשר וכיצד לתקשר ולהתקרב לבן הזוג וגם כל אחד לעצמו. מפגשים מסוימים יהיו עם שני בני הזוג או אם כל אחד באופן פרטני.

לעיתים, אחד מבני הזוג אינו מעוניין להגיע לייעוץ זוגי כי אינו מרגיש בנוח עם זה. במקרה כזה יכול ללכת לייעוץ אחד מבני הזוג ולשתף את השני לגבי הדברים שעלו בייעוץ. לעיתים דווקא באמצע התהליך יחליט בן הזוג להצטרף למרות שסירב בהתחלה.

כאשר מעוניינים לגשת ליועצת זוגית, לרוב מחפשים יועצת זוגית מומלצת שקיבלה חוות דעת חיוביות והמלצות מלקוחות קודמים. כיום ישנם יועצים רבים בתחום הזוגיות אשר מציעים גם אימונים אישיים, טיפולים רגשיים וסדנאות שונות הקשורות בהעצמה אישית. ניתן לבחור את היועצת המתאימה על פי היכרות עם הסגנון שלה, ההשכלות שהיא רכשה ותוכניות הייעוץ שהיא מציעה.

יועצת זוגית מומלצת על ידי זוג מסוים אינה בטוח תתאים לזוג אחר ולכן חשוב להתרשם ממנה במפגשים הראשונים.
ניתן למצוא כיום יועצת זוגית מומלצת באינטרנט, לקרוא אודותיה, אודות שיטות הייעוץ שלה ואודות התהליך עצמו של הייעוץ והכלים שהוא יכול להעניק, מה הוא יכול לשפר ומדוע הוא מומלץ. כמו כן ניתן לקרוא למי מתאים ייעוץ זוגי. המחירים של ייעוצים זוגיים משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל היועצת עצמה, מספר המפגשים ועוד. ניתן למצוא יועצים שונים ברחבי הארץ, לקבל הצעת מחיר ולהשוות בין המחירים השונים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *